15 januar 2007

En ekkel dag


  1. Jeg fikk ikke dusje i dag tidlig, for badet der jeg sov var opptatt hele den lille tiden jeg hadde tilgjengelig før jeg måtte løpe til bussen. Dagens hygienetiltak bestod dermed kun av deodorant, parfyme og øyesminkefjerner.


  2. Doen var tett på jobben. Jeg har staket opp bæsj og papir og tørket opp alt vannet som fløt utover gulvet.



  3. En gryte med 5 dager gammel mat møtte meg i døra da jeg kom hjem. Den kunne hvertfall ha møtt meg i døra. Jeg hadde satt den frem på fredag og var sikker på at jeg hadde tømt restene, men slik var det visst ikke.



Etter at gryta var tømt og søppelet ute av leiligheten, tok jeg meg en lang, varm dusj. Nå er jeg et nytt menneske, men jeg fryser fortsatt på ryggen.

10 kommentarer:

Anonym sa...

Urk!
Det eneste ekle i dag for min del, er været - og det faktum at jeg måtte hjem igjen for å hente laptopen da jeg kom på jobb.

Luke's Evil Father sa...

OK - my Norwegian isn't all that good so I might have missed something, but why did You sleep in a bath room?

Fire kaffe sa...

Well, luke's evil father, your norwegian is obviously good enough to make the jokes. Wekk dibe,

Fire kaffe sa...

Eh, well done.

Anonym sa...

No fekk du meg til å kjenne meg velstelt. Det var jammen godt gjort.

Anonym sa...

Jeg er glad for at mine opplevelser kan være til hjelp for andre. Da var det liksom ikke helt nytteløst.

Luke's Evil Father sa...

Wekk dibe? Now, I'm not easily distracted M, even if I sometimes confuse myself... This time however, I think I'm just confused...

Fire kaffe sa...

I don't always hit the correct letters...

Joachim Hollekim sa...

Do not worry, she sometimes have that effect on me as well...

Fire kaffe sa...

Is that why you wrote she have, Shogan? Hihi.