02 april 2011

Vår-Monika skriver interiørblogg

Det er 11 grader og høljer ned utenfor. Mens andre klager på surt vær, finner jeg altså på å boble over av vårfølelse. Våryr, heter det vel. Og hva gjør man når våren kjennes i hele kroppen? Jo, da planter man. Regn eller ikke regn - man planter.

På ekte interiørbloggvis presenterer jeg herved før og etterbilder. *trommevirvel*

Før:





































Og enda mer trommevirvel....(spent nå?)

Etter:
















Jeg har til og med skrubbet terrassen. Hoho! Interiør-Monika takker herved for seg og kommer tilbake når hun gidder. Vår-Monika blir.

Og regntøy? Det er for pyser!
 






9 kommentarer:

Chris sa...

Det ser da ut som disse plantene står...ute? Hvordan kan det da defineres som interiørblogg?

Fire kaffe sa...

Fordi det er på terrassen, og terrassen har ingen andre adkomstmuligheter enn fra stuen eller gjennom vinduet på soverommet. Dessuten sitter jeg i stolen INNE i stuen og beundrer verket, så det er en del av interiøret. Jeg kunne liksom ikke ha kalt det eksteriørblogg, heller.

Chris sa...

Jeg tror eksteriørblogg hadde vært kjempekult!

Sjokomanen sa...

Så bra!
Eg o har kjupt påskaliljer i dag.
Katti kjeme du å testa hagamublene mine da?

Fire kaffe sa...

Chris, jeg kjøpte tulipaner (jeg elsker tulipaner) og orkidé også. Hadde jeg kunnet kalle det interiørblogginnlegg hvis jeg hadde tatt med det? Evt. med bilder?

Søss, jeg tar meg en tur hjem i påsken, men det meste av ferien går til studier. Haha - en dag måtte jeg oversette en sms fra deg for Ester. Hun kjente ikke skrivemåten på ordene. :)

lise sa...

Hageblogg. Eller terasseblogg. Du har mye å spille på.

Fire kaffe sa...

Kanskje jeg skal lage meg en hageblogg? Chris, er du med? Urstoff-Monika og Spesial-Chris lager hageblogg for hagene de ikke har?

Jeg har lyst på hage. Det har jeg hver vår, men jeg får litt mer lyst hvert år. Jeg vil bli ferdig med studiene og så plante mer.

Fire kaffe sa...

(Wow. Nå opplevde jeg noe veldig, veldig sykt. Jeg fikk en vanvittig trang til å jobbe med studiene slik at jeg blir ferdig og både får tid og penger til å plante mer. Ikke si det til noen. Nå logger jeg av og blir student.)

Chris sa...

Jeg er selvsagt med på hageblogging. Lett!