21 april 2011

Jeg står imot presset

Det har presset på i hele dag, og det har ikke vært lett å stå i mot. Flere ganger har jeg vært på nippet til å gi etter. Hver eneste gang har jeg vunnet over svakheten. Jeg er så stolt. De nye conversene ligger fremdeles i esken, og jeg overvunnet den barnslige trangen til å ha dem på inne.

(Sukk,jeg hadde gjort det om jeg hadde vært hjemme, men på hytta hos mamma ble det litt flaut. Jeg elsker å gå med nye sko inne. Det gjør meg glad på en deilig, barnslig måte.)

Hilsen Monika 34,7 (9) år

2 kommentarer:

lise sa...

Det må være din unge alder som unnskylder feilvurderingen. Så klart du går med nye sko inne, det heter å "gå dem inn"!

Nå får du bite tennene sammen når du får gnagsår i stedet...

Fire kaffe sa...

Lise, du er fantastisk! Har jeg sagt det før? Nå har du gitt meg et praktisk alibi for 9-åringsbehovet mitt.