17 januar 2008

Februar 2018

Da skal jeg betale siste avdraget på studielånet. Da jeg så over nedbetalingsplanen i dag, fikk jeg litt blod på tann og økte månedsinnbetalingene med 200 kr. Nå blir jeg garantert ferdig i 2017 en gang. *hoppogdansogsprett*

Jeg har aldri hatt så mange nødvendige utgifter som jeg har nå. Det er rentene sin feil. Jeg kan velge å klage, men da må jeg se bort fra at jeg faktisk sitter på en liten gullgruve i selve leiligheten. Akkurat nå for tiden har jeg stålkontroll på økonomien. Jeg har faktisk slik stålkontroll at jeg fremdeles kan gå ut og spise en bedre middag, og jeg klarer fremdeles å spare til ferier. Ja, ferier i flertall.

Det jeg egentlig ville si her, var at jeg opplever en nesten vanvittig tilfredsstillelse i å klare dette så bra!

5 kommentarer:

Anonym sa...

Gratumulerer!!
mvh bibi

Fire kaffe sa...

Takk, bibi.

bibi? Hjelp meg nå.

Sjokomanen sa...

Flink du er.
KAn du lære meg?

Britt Åse sa...

Bibi, det er meg. Du kjenner meg ikke. Trodde du kanskje plutselig at du burde vite hvem jeg var? Hihihihi!

Anonym sa...

Selv om jeg leser innlegget med forvrengt ansikt og den-stemmen-du-vet, så er jeg selvsagt både imponert og misunnelig innerst inne. Sukk.