19 november 2006

Teknologihelvete

Ikke nok med at jeg driver og glemmer mobilen min på jobb, men nå har den sluttet å virke også. Skulle nesten tro den konspirerer mot meg. Haha, der kan du ha det så godt når du glemmer meg inne på toalettet. Fnys. Nå har jeg fått låne telefon fra en nabo. Simkortet sitter i, men jeg forstår ingenting av den. Dessuten er den rosa. Urk. Men takk, kjære Tina. Jeg er kjempeglad for å bare ha en telefon tilgjengelig. Jeg skal nok finne ut av den. Men, hulk, det er en jeg så gjerne skulle ha kommunisert med i kveld. En veldig, veldig fin en.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Litt forelsket for tiden eller?

Fire kaffe sa...

Ja, det er nok en konspirasjon. Jeg gjetter at CIA står bak og vil oss vondt.

Joachim Hollekim sa...

Alvorlig talt, en telefon med sminkespeil? Det er jo helt perfekt! Det er jo ikke rent sjelden i løpet av en dag at en må for eksempel sjekke at håret ligger som det skal, og da hadde ett speil på telefon vært en kjekk og diskret måte å gjøre det på. Men det at den er rosa, det er verre.

Fire kaffe sa...

Det går an å lime et lite speil inn i lommeboka også. *tipser*