17 juli 2009

Vi bodde inni en kube

Det er det kuleste hotellet jeg noen gang har bodd på, men jeg var veldig glad for at bekjentskapet ikke skulle vare mer enn en natt. Det geniale med hotellet var at det lå på selve flyplassen, slik at vi kunne sove lengst mulig neste morgen.

Vi visste at det var lite, men da vi kom inn, lo vi godt. Sengen var på 1m x 2 m og så var det et smalt bad og en smal "gang", men det beste (les: verste) var at det bare var glassvegger inn til badet. Her måtte de private grensene justeres for noen timer, ja.

Sailor måtte sitte på do og spise, for jeg og Frøken Freken hadde okkupert sitteplassene i sengen. Vidvinkellinsen jukser litt og får det til å se større ut.



Lyset i taket var lilla, noe den yngste frøkenen syntes var spennende. Her er de to finingene mine!



Frøken Freken fikk "seng" på badet. En flytemadrass var ikke akkurat det beste å sove på, men hun sovnet nå til slutt. Hun mente at det var ganske genialt, for hvis dusjen skulle begynne å lekke, ville jo hun bare flyte oppå vannet. Se hvor smalt rommet var!



Det var særs viktig for Frøkenen at jeg tok bilde mens hun sov som Pippi - med beina på puten.



Det var trangt og kavete, men likevel så vi friske og uthvilte ut neste morgen. :) Kanskje is fra Ben & Jerrys ismaskin hjelper på når klokken bare er 05.45?



Konklusjon: trangt, moro, praktisk. Anbefales!

5 kommentarer:

Joachim Hollekim sa...

Du kunne godt ha photoshoppa skjorta mitt litt slik at den ikke så så krøllete ut!

Fire kaffe sa...

Men den var jo fin, kjære! Jeg har photoshoppet den til å bli krøllete. Hvordan skulle ellers historien om kubehotellet blitt troverdig?

Chris sa...

Altså, vil dette si at dere ikke hadde air condition? Ikke gratis boller på rommet? Ingen badekåper til bruk etter at man har badet i badekaret? Ikke tv? Ikke gratis trådløst internett?

Hvordan.....?

Fire kaffe sa...

Vi hadde TV og internett. Hallo! Hva tror du? Jeg er da fremdeles nerd. Og bor sammen med en også.

Vero sa...

haha såenstig! Det er kult med hoteller som er originale og anderledes. Må være gøy å prøve ut litt sånne ting.