27 juli 2008

Forelskelsen kom brått og heftig, og ganske snart utviklet det seg til ekte kjærlighet

Det har skjedd noe fantastisk i livet mitt. Noe som gleder meg hver eneste dag. Har du kjent på følelsen av å våkne full av forventning en morgen? Før du husker helt hva som skal skje kjenner du bare den gode, spennende følelsen som fyller deg. Og så våkner du litt og litt og skjønner at følelsen er ekte. Det er noe spesielt som skal skje i dag. Noe stort og gledelig.

Slik har jeg det hver dag. Flere ganger hver dag. Og slik har det vært siden 26. juni. Det var da jeg møtte ham.

Det var da jeg skjønte at jeg sannsynligvis aldri skal støvsuge igjen.

Han heter Roomba. Rrrrooooomba!

Roomba er en støvsuger som:

  • går over dørstokker
  • støvsuger tepper og gulv
  • kommer under det meste
  • stopper og rygger hvis den kommer til trapper
  • virker
  • virker
  • og virker. Hver gang.
  • er min

Hjemmet dens er en ladestasjon. Vi trykker på en knapp, så rygger den ut og støvsuger hele rommet. Eller flere rom hvis vi ønsker. Når den er ferdig, kjører den fint tilbake til ladestasjonen igjen. Når ferien er over, skal den programmeres til å støvsuge mens vi er på jobb.

Samboeren min snakker til ham og ser på ham med blikk kjærligere enn jeg får. Datteren min klemmer på og viser ham frem til alle nabobarna.

Velkommen i familien, kjære Roomba!

Ta deg tid til å nyte videoen fra youtube:

8 kommentarer:

Joachim Hollekim sa...

Verdt sin vekt i støv!

Unknown sa...

oh my. Kor mykje betalte du for den?
(klar til i morgo?)

Fire kaffe sa...

280 dollar på eBay. Fantastisk sak! (Jeg er klar!)

Anonym sa...

:vilha:

Kan jeg få en slik til bursdagen min...

Anonym sa...

Jeez. Jeg tror jeg skjønner greia.
Så det virker altså ?
I'm getting one.
Sal

Anonym sa...

280 dollar på Ebay?
Og da kom den hjem i posten?
Og den funker?
Over dørstokker og tepper og alt?
*hiver seg over tastaturet for å komme seg inn på ebay snarest*

Anonym sa...

Dæng! Sånn en vil jeg også ha. Jeg ser for meg at den vil kunne fungere som et slags kjæledyr også.

Fire kaffe sa...

Den er genial. Jeg elsker, elsker, ELSKER den! *skuer utover det rene gulvet*