06 februar 2008

Den svarte Kennedy

Jeg kom over denne i dag og fikk et behov for å fortelle dere at den svarte Kennedy faktisk finnes i levende live på et gamlehjem i Texas. Der bor han blant andre sammen med en sprell levende Elvis som byttet identitet med en av sine look-alikes lenge før han døde. Ja, look-aliken døde, ikke Elvis. JFK døde heller ikke, men han ble gjemt og farget svart etter attentatet. Sammen jobber de for å redde gamlehjemmet fra angrepene fra en egyptisk mummie som, ja, også er levende.



Filmen anbefales på det sterkeste hvis du liker Bruce Campell, b-filmer og bisarr humor. Jeg elsket den. Selvfølgelig elsket jeg den! Hvis du er ekstra heldig, har du en kjæreste som allerede har kjøpt filmen og dør etter å vise den til deg.

5 kommentarer:

Britt Åse sa...

Øh - hva heter den filmen? Bubba-ett-eller-annet? ;/

Britt Åse sa...

ps: jeg glemte å si takk for tipset, -det ser ut til å være en sånn en som min kjære og jeg kan humre/si præhæ til :-)

Fire kaffe sa...

Bubba Ho-Tep. Bestill i dag.

Britt Åse sa...

Will do!

Fire kaffe sa...

Det er jo glimrende!