02 januar 2011

Liste over seksuelle preferanser

Jeg fikk en begrepsliste fra A til Z presentert av en søt fransk turbodame og fant den så opplysende at jeg måtte plukke ut noen høydepunkter og dele her på Internett. Det var mye der jeg ikke ante det fantes navn på. På grunn av listens lengde, stopper jeg på I. Kanskje kommer det en oppfølger? Den som lever, får se.

(Hvis du som leser er en eventuell fremtidig arbeidsgiver, min mor eller min svigermor, så vil jeg opplyse om at denne listen ikke nødvendigvis har noe med min personlighet å gjøre. Den er heller et eksempel på hva man kan lære ved å være en person pluss.)


Achluofili - Å bli seksuelt opphisset av mørket.

Acousticofili - Å bli seksuelt opphisset av (bestemte) lyder.

Adamitisme - En som kler seg naken for Gud.

Antholagnia - En person som tenner seksuelt på lukten av blomster.

Autopederasi - En evne til å klare å putte penis i sin egen anus.

Bromidrofili - Å bli seksuelt opphisset av sterke kroppslukter.

Brontohilia - Å bli seksuelt opphisset av tordenvær.

Capnolagnia - Å bli seksuelt opphisset av å se andre røyke.

Docking - Når en ikke-omskåret mann drar forhuden sin over penisen til en annen mann.

Enhjørningen - Dette er når en person bruker en påspent dildo på pannen.

Entomofili - Å bli seksuelt opphisset av insekter.

Gynonudomani - En person som føler trang til å rive av andre klærne.

Hodofil - En som blir seksuelt opphisset av å reise til nye eller fremmede plasser.

Icolagnia - Å bli seksuelt opphisset av å komme i kontakt med skulpturer eller bilder.


1 kommentar:

bechbabe sa...

traff en pa som tente pa eldre feite, derfor ente jeg opp her. husker ikke hva det het, og da sitter du liksom inpa fastfox og leter etter gamle damer der gjennomsnitte er 25 ar.tror ikke du har glemt noe

men tror ikke jeg helt fant det jeg ville