20 januar 2011

Ekte glede

http://www.snl.no/
 Du vet den følelsen  av harmoni du fylles med når slalåmskiene sitter perfekt på snøen, lårene tåler det og solen skinner? Når alt du trenger å tenke på, er om solkremen holder og om ølen smaker godt? Eller - du driter i om solkremen holder, og du vet at ølen smaker godt? Når den eneste lyden du hører er svusj, svusj, svusj, og innimellom folk som ler og roper frydefullt? Den følelsen har jeg kjent på i dag.

Svusj, svusj, svusj, sa det, og så stod bilen pent plassert mellom de to andre bilene, og pent inntil fortauskanten. Jeg hadde foretatt en perfekt lukeparkering. Alle tidligere mislykkede forsøk er fortrengt, og jeg er igjen overbevist om at det er enklere enn enklest å lukeparkere. Denne dagen har gjort meg til en mer harmonisk kvinne.


2 kommentarer:

lise sa...

Hehe... Da vi fikk ny, stor bil, tok det en stund til jeg ble flink til å lukeparkere igjen. Eventuelt var alle lukene for små, men heldigvis er de blitt store igjen..

Fire kaffe sa...

Jeg var en mester i å lukeparkere med det forrige kjøretøyet mitt. Det var ikke en luke som var for liten.