02 januar 2007

Kastratbrekeren

Det er det jeg lurer på om han har blitt. Han som ofret ballene sine til nyttårsmåltidet vårt. Væren.

Kanskje det var mammaen og pappaen hans som så på kastraksjonen som eneste mulighet til å få bukt med fattigdom og nød? En kastratbreker som kunne gjøre musikalsk suksess og føre til at familien ble søkkrik? Jeg har tenkt litt på denne væren. Å fjerne testiklene fører ikke automatisk til at en vær breker som en engel, noe som i grunnen er blodig urettferdig siden inngrepet er så smertefullt.

Vel, for å komme til poenget, jeg har spist værballer, jeg likte det og jeg lever.





9 kommentarer:

Anonym sa...

Kanskje det faktisk går en vær der ute og breker som en engel...

Fire kaffe sa...

Kan du ta deg en tur til Heie og sjekke om de vet noe?

Anonym sa...

Skal høre med de neste gang jeg treffer dem.

Fire kaffe sa...

Fint. Da kan jeg få litt ro i sjela.

Anonym sa...

Tenk at det svømmer værballer i magen din.

Fire kaffe sa...

På denne tiden romsterer de nok heller rundt i endetarmen min.

Luke's Evil Father sa...

Two balls filling the entire plate! If that plate's about the same size as my plates I'm truly impressed Coffeegirl! I guess Sailor wasn't talking trash when he said they were 250 grams a piece... Now, if We could only get a pic of the ram's brain also, We could verify Mr Salamander's theory about balls-to-brains-ratio!

Fire kaffe sa...

We should! Maybe it's possible to by one at Kjøttbasaren?

Luke's Evil Father sa...

Actually I turned down somebody's suggestion of steamed sheep's brain for starters once... It didn't look very hygienic, I can promise You that!