10 oktober 2007

Bloggmillionær!

Jeg er i ekstase! Jeg kommer til å bli rik! Nå kan jeg snart reise hvor jeg vil! Kanskje jeg også skal gå ned i 50% stilling for å få sove lenger om morgenene? Jeg skal bare spise ute! Jeg skal drikke de beste vinene! Jeg skal ta taxi hver dag! Jeg skal kjøpe masse Max Havelaar-produkter! Kjæresten min skal få Breitling og Jaguar til bursdagen! Og tur til Graceland! Og han skal få nytt undertøy til meg! Og nye støvletter til meg! Og! Og! OgOgOgOgOg...

Hva som har skjedd? Bloggen min har steget 2822,70 % i verdi siden 23. januar!

Hvor skal dette ende?



My blog is worth $2,822.70.
How much is your blog worth?


Jeg spanderer!

8 kommentarer:

Hilde sa...

Min blogg er ikkje verdt nåke:(

Fire kaffe sa...

Det var ikke min heller i januar. Nå lurer jeg på om jeg bør selge den.

Anonym sa...

Herregud. Dette er fantastisk!

Anonym sa...

Du kan kjøpe helikopter og dra på sykebesøk, du!

Fire kaffe sa...

Er du syk?

Anonym sa...

Min er verdt mye ...

Arne Bredesen sa...

Hvordan øker du verdien på bloggen?

Fire kaffe sa...

Tja, ved å skrive flere innlegg, tror jeg. Prøv og se!