20 mai 2007

Det ulogiske i livet

Jeg oppfører meg aldri dumt.

Jeg reagerer aldri ulogisk, og jeg flipper hvertfall aldri ut på grunn av ulogiske følelser.

Jeg blir ikke på noen måte rammet av pms. Det er for pyser. Dessuten ville jeg hatt kontroll over det hvis det hadde skjedd meg.

Heldigvis er jeg en av dem som til enhver tid har kontroll over reaksjonene mine.

Heldigvis for de rundt meg klarer jeg alltid å gi dem gode grunner til å sette pris på meg.

Heldigvis for meg er jeg verdens heldigste.

10 kommentarer:

Anonym sa...

Heldigvis for deg så er du søsteren min =)

Fire kaffe sa...

Ja, heldigvis! :)

Luke's Evil Father sa...

What? Too much red wine Saturday night M?

Fire kaffe sa...

I refuse to answer your question, LEF.

Luke's Evil Father sa...

Hahaha! Probably best, M... Everything You say can, and will probably be, used against You...

Anonym sa...

Er det ikke deilig å være så heldig? :o)

Joachim Hollekim sa...

Nåja, så ille er det ikke.

Fire kaffe sa...

Hehe, bare innimellom. Hadde jeg fått være sjef for Kina og Nord-Korea, hadde nok alt vært annerledes.

Anonym sa...

Jeg er akkurat sånn som det. Helt sant.

Fire kaffe sa...

Da er vi de to heldigste, Muppy!