01 juli 2008

En bedagelig kvinne

Det er meg.

Jeg flytter og har verdens beste tid. Alt er kommet over i den nye leiligheten, så nå er det en eske her og en eske der. Litt på det rommet og litt på det rommet. Og så en kaffe. Jeg koser meg.

Det store spørsmålet i dag er om jeg skal ha gardiner eller ikke. Og hva jeg skal gjøre når solen står rett på. Både persienner og lameller gjør at vi ikke klarer å åpne vinduet. Må jeg ha dem oppå listen da? Eller finnes det noe genialt der ute som ikke koster så mye mer og som jeg ikke har hørt om ennå?

Leiligheten blir forresten veldig fin. Akkurat perfekt for oss. Vi liker den så godt at det ikke gjør noe om ingen andre synes den er fin, for den er finest i verden for oss. Vi har ikke bestilt internett ennå, så jeg sitter i gamleleiligheten og skriver. Snart er nettet borte der også, og det blir flere uker uten. Det kan bli fint. Lese bøker og drikke vin på terrassen. Jeg trenger vinen for å døyve internett-abstinensene.

7 kommentarer:

Hilde sa...

Så bra at dåke har komt dåke inn:)
Gratulere med ny leilighet, egen og n
NY! GøY!

Fire kaffe sa...

Det er bare til å ta turen når som helst. Vi har fått kaffetrakteren på plass!

Fire kaffe sa...

Ellers kan vi by på vann, appelsinjuice, skummet melk og øl.

Joachim Hollekim sa...

De holder på å montere nett nå. Haha.

Anonym sa...

Hva med utvendige persienner..

Fire kaffe sa...

INgen utvendige. Og ikke nett heller. Haha. Heldigvis fikk jeg til å bruke mobiltelefonen min som modem. Denne månedens mobilregning kommer til å bli dyr.

Anonym sa...

Takk for en interessant blogg