14 november 2007

Jeg ble tagget

Og jeg som hater å bli tagget hvis det ikke handler om teite dikt. Nå skal jeg vise Impen mine 10 fineste menn.

Jeg orker ikke.
Jeg gidder ikke.
Jeg VIL ikke.

Unnskyld, Imp. Det er ikke fordi jeg ikke er glad i deg.

Jeg har ikke engang 10 fineste menn. Et billedsøk på nett kunne sikkert ha hjulpet, men det gidder jeg iallefall ikke. Dessuten er det seint på kveld, og jeg skal ta en tidlig buss i morgen. Fordi jeg er voksen og kan ikke ta sjansen på å komme for seint. Det er mitt ansvar å komme presis. Tenke seg til at jeg skal risikere å komme for seint på jobb fordi jeg skal bruke tid på å lete opp bilder av vakre menn? Makan!

(Impen, du er herved utfordret til å finne 10 gode grunner til å ikke tagge meg igjen så lenge det ikke gjelder teite dikt.)

1 kommentar:

Anonym sa...

Egentlig er jeg veldig imot dette, men siden jeg er svak for deg skal jeg ta utfordringen. Etter en kaffe og en hel studiedag.

God busstur.

Klemzzzz