11 april 2007

Det som gjør hverdagen morsommere

Jeg låner pappas bil et par dager og kjører fra jobben. I koppholderen står det to cola-pappbeger med vann fra gårsdagens Big Bite-måltid. Etter 50 meter ser jeg kollega Finn gå foran meg med musikk på ørene. Følgende episode utspiller seg:

- Jeg senker farten og ruller ned vinduet.

- Finn snur seg mot bilen.

- Jeg gir ham ett av pappbegrene.

- Han tar imot på refleks.

- Jeg kjører videre mens han løper og prøver å få gitt meg begeret tilbaket.


Ja, Finn, jeg ler ennå.

14 kommentarer:

Unknown sa...

haha.. ah, mest fantastiske!:)

Anonym sa...

Stakkars Finn.

Håper han er en grei kar.

Har han nevnt episoden etterpå?

Fire kaffe sa...

Det skjedde i dag, så jeg har ikke hørt noe. Finn er super, så dette liker han helt sikkert.

Anonym sa...

Fantastisk

Luke's Evil Father sa...

Great stuff! Keep it up M!

Joachim Hollekim sa...

Jeg hikster av latter her jeg sitter...

Anonym sa...

Hahaha!

Anonym sa...

Hehe, av og til er du så god at jeg ikke fatter hvor du får alt fra!

Det er vel ikke umulig at Finn kommer til å le minst like mye som deg, jeg er likevel spent på returen..!

Fire kaffe sa...

Finn påstod at det han tok i mot for å glede meg. Jeg tror ham.

Og takk for verdens beste kompliment, Lise.

Anonym sa...

Jeg håper at du gir meg en halvfull pilsflaske hvis du skulle ha lyst til å gjenta det....

Fire kaffe sa...

Siden jeg pleier å ha halvfulle pilsflasker stående i pappas bil, er det akkurat det du kommer til å få, eddie d.

Anonym sa...

*noterer til seinare bruk*

Anonym sa...

Hehehe, fantastisk!!

Unknown sa...

what!? Har eg lese dette før? Kvifor syns eg det var så artig denne gongen her då? og kjente eg deg på dette tidspunktet? Det er jo lenge sidan..